Livet i Småstaden

Ny dag, nya möjligheter..
NU ska jag snart äta frulle.. Mums.. är hungrig! Sovit bra i natt trots all sömn under gårdagen! Dock blev de ingen lång sovmorgon idag inte! 

I morgon börjar BullerbyCup - frågan är väl om man kommer kunna se ngt av cupen i år eller hur de blir med den saken! Det står nog skrivet i stjärnorna! Vi får väl se, vi får väl se...

Ha en trevlig onsdag iaf...
Therese

Hallå, kommer det inte nån bebis snart?? Jag kollar din blogg varje dag och webbisar, men inget händer =) ingen annan i gruppen heller ju...

Anonym

Äntligen är väntan slut. Grattis till er båda. Vi längtar efter att få träffa er alla tre!

Anonym

Ett stort stort grattis! hoppas allt gick bra! NJUT! kram

Anonym

Åååh grattis till er! Längtar redan nu ihjäl mig till att få läsa din blogg om hur allt går!! Grattis igen!

Linnéa

Men hallå, va blev det?! Nu blir jag ju såååå nyfiken!!!

Lina

Grattis till er, har förstått att det varit nåt på gång. Hoppas allt gick bra. Ska bli så kul att träffa er!! Kraamar Lina & Axel

Sara

Linnea, det blev en liten pojke! :)

Lisa

Heej gumman!Har förstått på kommentarerna här att du fått en liten pojke!!!GRATTIS! Hoppas allt gick bra och att hela familjen mår bra!! Mys ordentligt nu med den lille så måste vi ses framöver när ni landat där hemma:)Massa kramar Lisa, Andreas och Ronja

Mia

Grattis till er! I och med att du inte har skrivit på länge förstod jag att något nog var på g. Har haft full koll på webbisar, men inte sett något. Hoppas att allt gick bra, förstår att ni nu är världens lyckligaste. Kramar Mia och Niclas

Tessan

Men grattis! Vad kul att han äntligen har kommit ut! Hoppas att allt gick bra och att ni mår bra alla 3!

Kram från hela högen här!

Therese

Grattis till lillkillen! Hoppas allt gick bra! Ser fram emot att ses! många kramar från oss alla tre!

Anna

Grattis..

Linda

Grattis grattis! Läste i tidningen i dag å då ringde jag Micke och fick veta att det blev en Elton!!! Jättefint! Hoppas allt gick bra, du får skriva och berätta!!! Kram

Martina

Såååå roligt vännen! Grattis till er båda och hoppas alla tre mår bra!! Ska bli roligt å träffa er när ni kommit hem! Stor kram från både mig och Jonas!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress