Livet i Småstaden

300 vs 9...
Idag blir jag 300 månader och Eltonmannen 9 - han har bara 291 kvar för att komma upp i den ringa åldern av 26! Idag har han även funnits hos oss lika länge som han låg och grodde inne magen och för 18 månader sen var han inte större än ett sesamfrö därav smeknamnet "Sesse" han bar under graviditeten! :)

Idag är det alltså 30 april och Valborg, de innebär även att jag blir ett år äldre! Grattis till mig själv! :) Blev uppvaktad av mina finaste i morse i sängen och fick superfina vinglas som David kikat ut - helt underbara är dom! Det bjöds även på riktigt varmchoklad (ingen oboy här inte) toppad med grädde och köttbullemacka - David överraskar! ♥

Nu har Elton och jag varit och handlat på ICA för att slippa rusningen i eftermiddag - så nu ska jag bara torka golv innan jag sätter igång med att baka lite tårta! Sen blir de lite lek med grannarna sen är de nog dax för David att komma hem och förgylla vår eftermiddag. Nu är de dax att dra på radion på högsta volym och poppa till Salem Al Fakir- I better keep on walking!
Therese

Stort grattis till dej på din dag!! Många kramar från Bastefall!

Lina

Grattis på dig vännen! Ses nästa vecka, ser framemot kvällen!! Grattiskraamar

Lisa

Stora grattiskramar!!!!!

Cissi W

Stort grattis på födelsedagen! Fira ordentligt ikväll. Kram

Jennifer

Grattis på födelsedagen! Det låter som dagen din har varit och är bra så jag önskar en fortsatt trevlig helg också :)

Kram

Anna

stort grattis på din födelsedag=) kram

Cornelia

Tack så mycket allihop! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress