Livet i Småstaden

Redan söndag...
helgen har gått fort och har varit till belåtenhet än så länge.
Just i skrivandets stund ligger Elton och David och sover på sofflocket - jag tänkte jag skulle fixa frukost innan de blir skottning för fulla muggar idag på förmiddagen! Alltid lika tungt och härligt med blötsnö!
Något annat härligt är att vi ser asfalt igen, om än med tonvis med vatten hit och dit men de gör inget! Idag kl 06 skrapa de även vår gata - lustig tid men tack för det! :) En promenad senare är inte helt uteslutet..

Igår vad familjen Svensson här på melodifestivalmys - tycker de var rätt som gick vidare till Globen - vilken tur eller hur?! Tidigare på eftermiddagen var Sebban här och lagade supergod mat till oss. Även kusin Philip var här och besökte oss några timmar!

Helgens träningsmatch för Dave blev inställd igen, inte mig emot! Kl 15 i Norrköping är en pisstid för träningsmatch! Seriematcher kan jag köpa! Nästa vecka ryktas de som inställt igen men troligtvis match i veckan istället - de tycker jag låter som en kanon idé! Varför inte spela alla träningsmatcher på kvällstid i veckorna?!
Mikaela Stefansson

Hej. Vad har hänt borta hos er? Va ute & gick, såg 2 ambulanser utanför, och dina föräldrar kom i världens fart... blir så orolig! :( hoppas inte de är något allvarligt! KRAAAM!!!

Sara

Mikaela Stefansson

Ångrar verkligen min kommentar!! Beklagar.. Blev bara så orolig! Tänker på er! ♥ Kram

Mikaela Stefansson

Ångrar verkligen min kommentar!! Beklagar.. Blev bara så orolig! Tänker på er! ♥ Kram

Mia och Niclas

Tänker på er! Kram

Linda

Många kramar till er! Tänker på er massor!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress