Livet i Småstaden

Snälla Gud, pinka inte i morgon!

Näe, i morgon vill vi ha uppehåll. Skit i solen om de är för mycket begärt men låt inte det falla regndroppar över oss här i Småland. 
 
Det var väl de hela denna sena torsdagkväll. Fjärilar i magen. Lycka. Jag är nervös - jag gifter mig i morgon. Jag inser nog inte det riktigt förrän vi står där. 
 
Godnatt och trevlig helg! 
Anonym

Stort lycka till på er stora dag! Hoppas ni får en härlig dag! Kram

Svar: Tack Tack :)
Cornelia

frida

Var jag som va anonym;)

Jenny Johansson

Stort grattis o lycka till på eran stora dag! Håller tummarna för att regnet håller sig borta o att det gärna får va en underbar höstdag! Njut av dagen o ta hand om varandra!
Kram Jenny

Svar: Tack Jenny! :) Det började såklart regna under fotograferingen men vi hann med en hel del ändå! Dagen var helt underbar! Kram
Cornelia

Louise

Grattis! Ni var jättefina.

Svar: Tack! :)
Cornelia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress