Livet i Småstaden

Regn regn och mera regn

Hej måndag. Jag försov mig i morse. De regnade när jag kom upp och cykel till jobbet väntade. En härlig start på dagen med andra ord.  Slängde iväg ett sms till min räddare i nöden, Nillen, som också hade vaknat lite sent. Tacksamt blev det därför tio välbheövliga extra minuter hemma. 
 
Hänger nu i soffan efter en seg dag. Försovningen hängde i hela dagen mer eller mindre. De mindre uppiggande vädret drog även sitt strå till stacken. I kragen tog jag mig och kom iväg på styrketräning på en dyblöt plan. Gött, mycket gött, nu efteråt!
 
Skumpuss från Mila i badet.
 
Ska de aldrig sluta regna?
emelie

Jag trodde kortet var på Elton! Så lika :) vad duktig du var som kom iväg på träningen, bra jobbat :)

Svar: Tack! De var tur jag kom iväg ;) Hoppas städningen gick bra vännen <3
Cornelia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress