Livet i Småstaden

Kort från fotbollsskolan!

 Amen åh - mitt hjärta smälter. Finns det vissa likheter med pappa, eller? My god. Kopia. 
 
Elton älskade verkligen fotbollsskolan och har redan frågat hur länge det är kvar till nästa gång och även frågat om de kommer ha samma ledare! Efter fotbollsskoleveckan känns de som hans fotbollsintresse väckts upp ordentligt. Önskar såklart att barnen ska brinna för fotbollen på samma sätt som David och jag gjort. Men man vet aldrig. Den gemenskap man får uppleva i med och motgång i en lagsport - vilken känsla. Det önskar man alla fick uppleva.  Glädjen när man sjunger segersången och likaså besvikelsen efter en förlust. De linimentdoftande omklädningsrummen. Känslan när man fick gå på gräs efter en lång vinter och försäsongen var över. Minnen från cuper såsom Gothia  bla. är sånt man alltid kommer minnas. Jag är så tacksam för allt fotbollen gett mig och jag vågar nog lova att den gett mig mycket som människa som jag kommer att ha nytta av hela livet.   Jaja, lite nostalgi såhär på torsdageftermiddagen! 
Joanna

Åh vilket kort! Förstår att hjärtat smälter, så fin kille :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress