Livet i Småstaden

Midsommar-06
Då har midsommarhelgen 2006 nått sin ände -

Började bra med några solstrålar som letade sig igenom molntäcket ute på gröna Gullemon i Gullringen. Efter några timmar var de dags för brännboll, där mitt lag fick se sig besegrade av "målvaktslaget" med en David i högform.
Kvällen flöt sedan på och vart mycket lyckad och rolig!!

      

Midommardagen blev ytterligare trevlig dag, dock en besviken efter Sveriges förlust mot Tyskland. Vi förlorar mot ett bättre lag för dagen, inget att orda om.
Något saknades i Sverige, något som saknats hela turnerningen, tycker jag, men jag kan inte säga vad. Så nu klappar hjärtat för den enda svensken som är kvar i turneringen, Svennis, och hans England. Hoppas även att Australien med den anfallsglada fotbollen kan nå långt i slutspelet.

Nu har syster varit i USA i mer än en vecka, verkar stormtrivas, verkligen!
Men hon är saknad här hemma. Blir att hälsa på framåt hösten och se hur hon har det! Syster två åkte på Elitflicklägret i morse med, de ska bli kul och se hur de går för henne!
Själv ska ja besöka Kolmårdens Djurpark i morgon, sista dagen på mitt "sommarlov". På tisdag är det dags att börja jobba på Intersport!

Efter en jobbig tid börjar nu livet allt mer ordna upp sig och jag ser med stor förväntan fram emot sommaren! 

Har just i detta skrivit mitt första blogginlägg någonsin, men det lär inte bli det sista!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress