Livet i Småstaden

jo jo..
då var de lördag kväll och här sitter jag..

sitter lite grabbar här utanför och snackar fotboll så jag valde att klinka lite här ist.. hehe..
4-4 mot kenty idag.. chickens var värda mer.. de skakade om allsvenskt rutinerade Kenty, inte illa! Var som skrivet värda tre pinnar..  själv hoppas jag tossen ska läka snabbt nu så jag kan komma igång till de avslutande matcherna.. vore kul! =)..

har äntligen fått nya dammsugarpåsar så nu kan jag dammsuga igen! =) hehe.. vart skit i vartenda hörn här en vecka nu.. skulle handlat tidigare idag MEN det är en djungel de där med dammsugarpåsar och inte hade jag kollat upp vad vi hade för märke mm mm. Så, de blev ytterligare en tur ner till affären med infon nerskriven och jag lyckades med bedriften att få med mig rätt hem...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress