Livet i Småstaden

Håll utkik - svart skåpbil med vitt tryck
Ser du någon bil som stämmer in så ut och skydda din stackars bil!! Vad jag hört varnas de för denna bil som tycks ha samband med airbagstölderna som drabbat staden på sista tiden... och - gett sig på mina föräldrars bil dubbla gånger.. IDIOTER... 

sen uppdatering efter helgen.. mysig kväll i lördags med julklappar och julmat hos Jossan och Tomas!! =) Söndagen spenderades mest framför vinterstudion som är min behållning under vinterhalvåret.. Vilket bra påhittt! Ge mig mera.. =)...
Mamma, pappa och fillan var även här på adventsfika innan siss skulle åka tillbaka till Växjö för en sista skolvecka!!.. 

I morgon är det redan onsdag, en vecka till julafton!! jaaaa tiden springer iväg men jag har ingen stress alls, faktiskt!! Känns som vi har vårt på de torra, klirrat och klarrat och bara har sista småpill kvar!! 

nu väntar sängen.. GE MIG MER ENERGI!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress