Livet i Småstaden

dax igen..
nu ska jag ta mig  kragen och börja skriva lite mer kontinuerligt igen.. ;)

vad har hänt sen sist.. en del iaf!... =).. Lördagen blev kanon, fick besök av Tomas, Jossan och Hilda samt Lina och Axel på kvällen! Riktigt trevligt! senare på kvällen blev vi lite fler och ja kom inte i säng förrän  runt tre.. söndagen behövs inte skriva om.. usch! en så där dag man lovar sig själv att ALDRIG dricka mer.. men tjena!  ;o)

igår köpte david och jag bil! haha... en lite vit toyota så nu blir de nog åka av ett tag! lina var med mig ut och gjorde upp affären..  vi var ju inte så vana vid sånt men tycker vi klirra de riktigt bra! så... jaaa, då var man bilägare..  måste se till försäkring idag med...

idag blir de skrivning utavbara den, dock inte här utan på en rapport i kursen jag läser nu!..  ikväll är det träning igen, skoooj.. hanna har bränt en ny skiva med... dock, alla minisar, Barbie Girl är fortfarande med! ( ni som tjatar om den jämt) .. haha...
Phalén

oooh, kul med bilköp ju.. hoppas på att få se pärlan ikväll då. =) Jepp, Hanna tyckte Barbie girl va uttjatad, men hallå? Nej nej, den tar man inte bara bort sådär. hehe. Tror hon fick med den där låten från I en annan del av köping med. =) Hoppas. Ses ikväll tösen. Förrsten, Lisa kommer hem på lördag till Sverige tror jag, det är på tiden =) Ha det fint. KRAMAR!!

Sandra

Låter bra att du ska ta tag i det.. :) Ja dom blå är ju hur coola som helst.. Riktigt sugen är ja! Skopunkten är en bra affär, billigt.. :) Va rädd om dig. kram

cornelia

haha, japps de får du! miniputtebil men duger för oss! ;o) hehe.. hon fick inte med den låten, tyvärr..skicka till mig igår för hjälp men jag hann inte svara förrän hon var klar!osis.. men antar att Ugglas "du dansar aldrig nykter" är första låt.. verkar vara lite av hannas signum..haha.. Häääärligt! Då får vi träffa henne nästa vecka! Har du pratat med henne nu då?! Ses snart..Kraaamis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress