Livet i Småstaden

funderar starkt...
på att lägga ner skrivandet här lite, har redan gjort det iofs.. iaf för ett tag för just nu finns inget behov..haha..
men men., kan ju klinka lite då och då när ja känner för de.. tiden har inte funnits de senaste dagarna och kommer inte göra framåt heller då jag kommer bli en flitig kalmar besökare nga veckor... stort arbete som ska fixas och klirras!..

helg nu och de blåser enormt ute... david har precis åkt iväg och ska spela match och jag funderar på en promenad MEN det blåser ju som sagt.. hur skönt blir de?! Fast solen skiner iofs.. =)
Efter lunch blir de fika med jossan och hilda.. blir mysigt! ... kvällens melodifestival blir tillsammans med lins och axel samt lite öl och vin antar jag!  =) men nu ska ja snöra på mig skorna och bege mig utåt i blåsiga sverige! brrr....
Sandra

Nej gör inte det. Det är ju det första jag gör varje morgon gå in och kollar din blogg.. :)

Sandra

Nej gör inte det. Det är ju det första jag gör varje morgon gå in och kollar din blogg.. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress