Livet i Småstaden

Snart lite ledighet..

jajjemen - denna helg ska de bli skönt! Jag ska faktiskt inte göra NÅGOT alls om de inte dyker upp oväntade saker som planeras in i sista stund! Det behövs vill jag lova! :)

Jag är inte trött - bara lite aprilsliten efter allt åkande denna månad! Men nu ser de ut som jag ska ta mig i kragen och ta de lugnt de kommande månaderna för att samla krafter igen!

David har fixat och donat med vår gräsmatta de inledande dagarna av denna vecka! Nu är de ingen åker längre! J Jag hatar gräsmattor.. varför hade vi oturen att få en enorm gräsmatta som sluttar och är fylld av mossa! Haha.. men någongång kommer väl den stackarn att få sig en omgång och bli någorlunda fin! Någongång..

Sebban har fixat och styrt med altan så i morgon kan vi nog flytta in där! Helt underbart och vi är supernöjda! Nu ska den bara inredas med..

Jag då, jo jag har styrt lite inne - tagit all skit från "vardags/tv-rum" och lagt de i köket för att fortsätta där när tiden ges!!


I morgonkväll blir de grillning hemma hos oss!  Premiär faktiskt.. Varför hasta?! Man blir ju "nästan" trött på de innan september  är slut! På fredag blir de grillning igen, varför inte slå på stort? Då kommer Jossan & Tomas med barn och Anna & Herman på lite samkväm! VI brudar drar igång kvällen lite tidigare då "gullringens planerare" accepterat en match kl 17 en LEDIG dag i Jönköping! Men grabbarna får joina senare sen! :)


På söndag blir de lite kalas för släkten - då ska jag ge mig på att baka tårta! Någon som har något smarrigt recept att delge mig? Detta med att baka är inte min grej riktigt men skam den som ger sig! Man kan om man vill! Hoppas på hjälp från lillasyster! ;)


Okej, min helg kanske inte var så oplanerad som jag gav sken av i början inser jag nu! Haha...


Precis varit och fikat en sväng hos Jossan medan grabbsen tränade och nu ska vi bänka oss framför champions leauge och äta lite ris och wook!...
Frida

hej.skulle ju skicka sms till dig men har glömt mobilen i bilen å är hos karin nu så jag skickar lite senare;) vilken dag är det du fyller?;)

cornelia

Jaa gör det! =) Jag är nyfiken på hur det var! Fyller i morgon! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress