Livet i Småstaden

Inget fredagsmys i soffan framför IDOL...

...men väl på plats i studion i Nacka, hejandes på Mariette! :)

Alisa har fixat en biljett till mig (så supersöt) så vi ska uppåt huvudstaden och åker fredagförmiddag!!
Vi ska övernatta hos Davids bror Martin som bor i just  Nacka vilket gör att jag kommer befinna mig ca 10-15 min från mina älsklingar! Lördagen sen blir de nog lite shopping i Sickla köpkvarter och eventuellt en liten fika med Alisa och Mary! Mysig helg är vad som väntar!!.. Vi åker nog hem lördag eftermiddag och tar söndagen hemma - allsvensk avslutning och årsdag är vad som väntar då!!

Redan nu börjar jag få ont i hjärtat över att lämna Elton i flera flera timmar, en hel kväll - men de kommer gå bra! Mitt lilla hjärta...♥

 

Anonym

¨åååå vad kul! så himla roligt. njut av det cornelia det är du sååå värd! tänk så mysigt! nu är jag riktigt avis!;)

Sara

Va roooligt! Ska hålla utkik efter dig på tvn då ;) Ta hand om er uppe i storstan! KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress