Livet i Småstaden

Ett år sen...
Det finns inget dåligt väder- bara dåliga kläder , eller hur sägs de?!
'
Hursom, vi ska snart hoppa i regnställ och gummistövlar för avfärd mot Ceosvallen. Elton har pekat ut på altan och hmmm:at nga gånger och vill ut. Dessvärre tror jag hans stövlar är lite för små, kanske ska svänga förbi Lindex och köpa nya på vägen ner!?! Vill ha stl 23 men finns bara 22, hur gör man?! Avvaktar kanske...

Iaf, idag blir de cupen, fram och tillbaka , hit och dit! Ikväll ska David träna då ska vi kika matcher med Sara!  Även Jossan och barn skulle nog sluta upp där nere framåt eftermiddagen/kvällen!

Till råga på allt har jag massor att stå i hemma, de vankas kalas här i morgon, NÅGON liten fyller ju hela året! För ett år sen var jag smällfet, hade förvärkar och vi åkte till Västervik och fick gå, gå, gå gå runt i Västervik för att få igång de - ett år sen. Han är inte längre min lilla bebis snart..

Linnéa

Jag har bestämt att Andrea är en bebis tills nästa bebis kommer:) Så kan man väl göra?

Cornelia

Det tycker jag låter bra, de kör vi på! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress