Livet i Småstaden

Fasen vad kul...
Precis hemkommen från fotbollsträning - inomhus! Man glömmer lätt hur kul det är! Dock var de lite tunga ben och långsamma fötter! Men vad gör väl de..

Tidigare ikväll var vi på föräldramöte - upptäckte att på bildspelet vi fick se hade Elton någon randig assecoar på sig - oftast tröja! haha.. den randiga lilla killen! I morgon ska jag nog sätta på honom något enfärgat! :)
Har alltså inte hunnit umgås med min fina lilla älsklings alls idag. Somna när vi kom hem i princip direkt innan jag åkte iväg. I morgon ska jag på modevisning på Ronja så blir borta även då samt även på torsdag då det är möte - SEN- sen är de helg och då ska jag vara med honom varje minut jag kan.

Nu ska jag ducsha och knapra i mig ett knäckebröd. Resten av huset sover som jag annars brukligt gör denna tide. Nu ska man varva ner lite  sen väntar sängen även på mig!

Marona

Kul kul att få se dig på träningen. Hoppas det blir många fler gånger. Kram.

Cornelia

Tack Marona! :) De blir nog fler gånger framöver - man glömmer lätt som skrivet hur kul det är! Kram på dig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress