Livet i Småstaden

Vilken härlig dag!
Vilken härlig dag. Vilken värme. Om de inte vore för att jag förmanar min son att man måste ha kläder, mössa och allt på även att de är varmt för att man blir sjuk skulle jag nog suttit i t-shirt idag! På trappan och intill husväggen satt man riktigt varmt och skönt! Inte en kall vind blåste. Vi slog till med utefika och fick besök av Jossan, Hilda och Kalle som äntligen är pigga igen! Även Agnes kom över en sväng!

Fikatime...
Kalle & Elton
Agnes & Hilda
Mammorna hade de gött på trappan OCH lite lugn och ro för en stund...
Sen kom lilla miss Mila upp och hade de skönt i solen även hon en timme!
 
Mila hjälpte mig även att baka i förmiddags. Som klistrad satt hon på min höft fram tills dess att hon fick slicka på slickepotten. Det är rätt grymt så hur mycket man lär sig fixa och trixa för att göra saker med bara en hand.
 
Mums...
 
Hur vi hade de i Paris?! På g...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress