Livet i Småstaden

Premiär på rullisar
 





Idag åkte Alex och Agnes rollerblades  här på gatan och Elton var inte sen på att hämta ut mina 20 år gamla rullisar, de mest glammiga och färgglada i hela kvarteret, och hänga på. Åka gick bra men några vurpor blev de. Tack vare armbågs- och knäskydd blev de dock inga tårar. 
 
Efteråt anordnade Elton bio på sitt rum med kuddar, täcken, saft och popcorn framför Robin Hood, inspirerad av barnprogrammet Rally. Nu har vi tagit kväll och både de små sover. 
 
Sara

Haha, jag hade exakt likadana! Nostalgi :)
Vi måste ses efter NY, vill höra allt!
Puss <3

Svar: Haha, kult ju! :) Absolut - de måste vi!!! Och vi måste komma ut och kika hos Er, känner mig dum att vi aldrig kommer till skott. Lite av denna familjs signum :( Puss min fina <3
Cornelia

Linnéa

Åh de där rullisarna känner jag igen! De ha väl susat ner för Almis x antal gånger;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress