Livet i Småstaden

Lik sin mamma?

 
Hittade detta kort när jag rensade datorn på jobbet. Visst finns de vissa likheter mellan mig som liten och Mila alltid.Jag är iofs mörkare men lockarna finns där och rundheten i ansiktet icke att förglömma, jag var nog lite rundare kanske. 
 
I skrivandets stund är jag helt uppe i att skapa bakelser för glatta livet och skrubba lyan. Herregud, jag bakar för ett helt år vill jag lova och gnor som aldrig förr. Men de går snabbt och smidigt och är snart klart.
Emelie

det leendet känner jag igen :-) så lika ni är! Det har jag sett innan men kul o se dig som liten o hur lika ni verkligen är :-)

Jenny

Jag har ju aldrig träffat Mila men OJ så lika ni är!! som ni hade klonat henne:)

Svar: Hehe, ja denna bild vad riktigt lik mig!!
Hopppas allt är bra med Er. Nu börjar de närma sig Sverige ju - spännande!! Såå kul. Får vi dricka lite vin ihop i sommar ;)
Gick ok med Jossan - blev två stygn men de har läkt bra som tur är! Kraaam
Cornelia

Jenny

klonat dig menar jag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress