Livet i Småstaden

Goddag veckan!

 Hulken och Spiderman på väg till gårdagens Superhjältekalas får inleda denna vecka. Snabbt ombyte efter morgonens fotbollsträning var de som gällde och sen iväg på ett, enligt Elton, helt superkulkalas hos Pelle!
 
Måndagslunchen är intagen och eftermiddagens sarbete väntar. Måndag igen och nya möjligheter - jag gråter inte för att helgen är slut utan njuter av måndagen.
 
Kan tipsa Er som ej läst Läckbergs senaste att göra det. Jag läste ut den i helgen och i slutet var de enbart en promenad med Joanna som kunde få mig att slita mig från boken.
Milas änglahår får avsluta detta korta intensiva inlägg skrivet i all hast. Lock på lock på lock på lock dyker upp efter dusch. Efter en natt på huvudkudden är det ett mer svintoliknande svall som möter oss och ställer till bekymmer när de kommer till borstning!
 
 
Joanna

Så himla roligt att Elton var nöjd! Och älsk på Milas hår. Har en storasyster med ett fantastiskt lockigt hår och jag med mitt spikraka, så vi har alltid velat byta hår med varann :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress