Livet i Småstaden

Helg i Sthlm!

 
 Hade mysiga dagar i huvudstaden den gågna helgen. God mat och dryck tillsammans med Dave och Amanda. Lite shopping och lite ditt och lite datt.  Måndag igen och ny vecka och ny vecka har startat igång. Tisdag redan nu och jag ska vara hemma med Mila. Hon upplyste sina föräldrar igår om att de faktiskt var stängningsdag på föris idag. De hade vi helt missat. Jag som aldrig trodde jag skulle missa sånt har nu bannat mig själv färdigt över att jag inte skrivit upp de någonstans. De är inte likt mig. Tur vi har en medveten femåring! 
 
 
 
World by Tina

Härligt! Jag ser fram emot en 5-dagars tripp till huvudstaden med start imorgon, ska bli superkul! 3 huvudstäder på en vecka Oslo - Köpenhamn - Oslo - Stockholm=)

Svar: Vilken rolig tripp! Ha så skoj :)
Cornelia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress