Livet i Småstaden

Trolltunga Norge. Ut på tur - aldrig sur!
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Bilder säger mer än tusen ord! Det stämmer. Vilken jäkla dag vi haft. 11 timmars hiking - upp till Trolltunga, Odda i Norge-  och sen tillbaka. Väder - strålande sol mer eller mindre hela dagen.  Gå gå gå gå- och så gå lite till. Underbar dag som jag kommer minnas länge och gett mycket energi i mängder. Tid till reflektion och tankar gavs - rekreation till fantastisk natur.  Jag har hört många hylla den norska naturen och jag instämmer till fullo.  Helt otroligt vackert och jag hoppas verkligen jag kommer vandra fler gånger i detta land. 

Nu blir de sängen efter en lång dag men jag återkommer troligen med en betydligt mer detaljerad och bildlig reccension av denna dag. Denna fantastiska dag! 

Josefin Nilsson

Men WOW! Utsikten där ser ju helt magisk ut :D

Angelica Wåhlin

Så häftigt!

Camilla Persson

WOW vilka bilder! Älskar verkligen Norge för deras miljö och när man ser dina bilder vill man bara utforska det ännu mera 😌

Emelie

Wow, ser fantastiskt ut 😊

emma

oj otroligt vackert

Emiza

vackra bilder

Rebecca Adnell

Åh så häftigt!

Hanna Karlsson

Dit vill jag också åka!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress